Saturday, July 31, 2010

WhY????

   Knp hari ni air mata aku mudah sgt jatuh....
ade je bnde yg wt aku mnangis,menangis dan terus menangis...
actually xde bnde yg berlaku..
myb aku terlalu rindu kat bf, ma parent, n ma siblings kot...
n yg paling membuatkan aku mudah cengeng - kehidupan
dihostel yg sgt membebankan aku...
dengan tak de transport nye..n x de makcik2 nak jual makanan....
aduuuhhhh....
bg aku kehidupan cmni dah cukup membuatkan aku x tahan....
kerrrr....
aku ni terlalu manja sgt...??????
xtahan gn dugaan hidup...
huhuhuhuhuh.....
law ape pon....aku perlukan support dari korunk.....
untuk terus kan kehidupan ni....
thanks a lot to ma brother cuz da tenangkan aku td....
I LOVE MA FAMILY MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ibu......abah.......akak baby nak balik....  :'(

time raya 2009

2 comments:

Eifa Zuhaira said...

sabar ye sayanggg !! :)

baby said...

huk3...sedih kn...

Related Posts with Thumbnails